RIPHey everyone! This time we have bad news concerning FALL OF A SEASON. After 6 great, wonderful years, one Mini CD, a Split CD with Confronto, a longplay album, an European tour and many awesome gigs FALL OF A SEASON will split up. The reason for this is nothing special. We all felt that the time was right to do so. All members still remain friends and we are very happy how all things worked out the last years. We are going to make some farewell shows. One of them will be on December 20th in Berlin together with our friends in NEAERA and one will be in our home town Genthin of course with some special guests, so check our website within the next weeks for more details...
FALL OF A SEASON
(2001 - 2007)
Fall Of A Season - Split Up
-
- PA Redakteur
- Favorite Music: Hot Water Music
- Favorite Movies: Once Upon A Time In America
-
- Merch-Verkäufer
Re: Fall Of A Season - Split Up

...auch wenn ich mich wiederhole: 2007 is echt zum kotzen!!!

-
- Roadie
die ersten konzerte+die erste cd waren einfach nur der hammer, hat aber immer mehr an qualitaet abgenommen....find ich gar nich schlimm, im gegenteil, haette schon eher passiern koennen..... 

-
- Bandmitglied
thereisnohappyhere hat geschrieben:...auch wenn ich mich wiederhole: 2007 is echt zum kotzen!!!

-
- Konzertbesucher
schade....aber die jungs werden ihr ding bestimmt weiter durchziehen...bin gespannt was man so als nächstes um die ohren bekommt..jetzt heisst es nur noch warten auf die abschiedsshow und das letzte mal´´waiting for an end´´(jetzt isses da)......... 

-
- Konzertbesucher
och scheiße da haste ja recht..mmmmh hab ich so noch gar nich gesehenCholeriker hat geschrieben:schade....aber die jungs werden ihr ding bestimmt weiter durchziehen...bin gespannt was man so als nächstes um die ohren bekommt..jetzt heisst es nur noch warten auf die abschiedsshow und das letzte mal´´waiting for an end´´(jetzt isses da).........